slide show

Kameran har kommit

Yo yo! (Fick en order av Linn idag att leka hiphopare, haha ;p)

Slutade för 1 timme sen men har lekt lite med min nya kamera, har inte hunnit upptäcka så mycket än men jag är iaf helnöjd med bilderna, superbra kvalité. =)

Bilderna är tagna med systemisen, ixusen är på laddning




Kameran är jätteliten, mindre än vad jag trodde... lika stort som ett kreditkort typ..



Jessica

Fin kamera!



SV "Sluta bit!": Tack så mycket, den har varit bra =)

Neli

Tack söt :)



Va kul med en nya kamera hihi :D Hoppas att du haft en bra dag än så länge. KRAM söt

Camilla

Hejsan, jo det har den :) din då?

Camilla

sv: okej, ser att du har fått en kamera :D är den bra? kram

Sneki

mysig blogg :)

Ingrid

sv: Det har den :) tackar som frågar!

sofie

härligt! jag håller oxå på att spara till en ny kamera.



kram =)

caroline

najs :D

Kinn

Härligt med en ny kamera ^^



sv: Tack ^^ jag vart typ halvnöjd :)

Jonna

sv; tack detsamma! :D



Cool kamera! :) Ser verkligen jätte liten ut, haha ;p

Tanyk

:P

frida

jag letar efter en ny kamera, och den där var ju fin =) hur mkt kostade den?

sonja

ah jag vill också ha en kamera! (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: