slide show

Filmmys

Sticker iväg till Emma för lite filmmys (eller ja, vet inte riktigt vad vi ska göra, hihi) nu. Ses lite senare ikväll =)



Förut
camilla

sv: hej!, tackdesamma du! :D

Sandra

Hej! Allt är kanon. Hur är det själv? :)

K L A R A

haft en bra dag?

KRAM

JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja visst gör man! :) Härligt att alla favoritserier börjar nu igen. Hoppas du får en fin kväll

Popcorn

sv: Tack det samma! :D



allt bra? :)

Cassie

Hejsan, finfin blogg du har :)

Jag är med i en "Veckans blogg"-tävling och skulle verkligen behöva lite röster, så om du har lust och tycker att jag är en värdig vinnare så får du gärna rösta, men du behöver såklart inte men jag skulle verkligen bli glad!



http://eecederholm.se/2010/february/borjarosta.html (man kan rösta 2 ggr/dag på vilken blogg man vill)



Hoppas att du får en bra helg :)



Kram♥

jonna

Ja oerhört, hade inte tvekat om att köpa alla dessa par om man hade vart miljonär :D

Elin

sv: jodå, allt är bra med mig! hoppas att det är samma för dig, fin blogg!:)

Lotta

jaa det har jag :) har du själv då haft det bra ??

sööt bild

simone

Godmorgon snygging! Vad ska du hitta på för skoj idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: