slide show

Enkla linnen, Gina tricot



Enkla, lite oversize linnen från Gina tricot. Tänk jeansshorts och gladiatorsandaler/heels till det så har man en enkel men snygg outfit =)
Emelie

Jodå, min dag har varit ganska bra :P själv då? :)

Vic

Sv, Aa jag har också en liknande sån! ;)

Hanna

sv; Tack detsamma!



Allt bra? :)

Michaela

snyggt och enkelt = hit! :D

MatildaZ

Enkelt och fint:)

Ninelin

Ny vecka. . .

Baby J

Thanks for the birthday wishes!

clarajulia

Vilken fin header! :) Bra blogg!

Fortsätt så! Fina linnen.

PussGurkan

Åh! älskar linnena gina tricot kommer med nu men jag hatar att dom har dom nu! För jag har inga pengar :(



Svar: Japp allt e bra med mej sj?

meliie

enkla & snygga linnen :))

hanka

Ja, så sjukt fint.



Jag tänker mig, oversize linne, jeansshorts och bikini under, färgglad och snygga sandaler! ;)

hanka

Nice ;)

CISSI

Gjorde nyss ett kollage med outfiten du beskrev =)

Sanna

de är snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: