slide show

Vad jag tycker om storbloggarna..

Kenza:



Vacker, fötterna på jorden, omtänksam, bryr sig om sina läsare.. vad kan man mer säga? lätt min favoritblogg!(har alltid varit det)

Kissie:



What's up med hennes läppar (och bröst) egentligen ? väldigt underhållande att läsa hennes blogg iallafall.. tror att många brukar reta sig på att hon redigerar sig själv och täcker över hennes dietgrej t.ex men jag tycker att hon är så skön, haha.. fast det är såklart inte okej att hon hänger ut andra på sin blogg.

Paow:



Hon borde tänka efter innan hon säger nåt (ni vet nog vad jag menar..) men annars är väl hennes blogg helt okej, kul att följa med på hennes resor.

Dessie:



Festar waaaay to much.. det verkar inte direkt som att hon tycker att nu måste jag blogga utan gör det när hon känner för det vilket är väldigt bra..

Tyra:



Ärlig och står för vad hon tycker. ska bli kul att se hennes och kenzas program.. bella & tyra show var asbra!

Blondinbella:



Shoppar väldigt mycket dyra saker (fast om man har pengarna så visst) och satsar verkligen stenhårt på sin karriär.. hon är 19 va? har redan startat eget bloggnätverk, klädmärke och böcker.. hon kommer komma långt!

Foki:



Väldigt söt tjej som vet vad hon vill, kul att följa med henne på hennes resor! väldigt fina bilder i bloggen och skriver om sånt som ingen annan storbloggare gör. förskönar sina bilder lite väl mycket ibland, what's up with that..?

(Skriver inte om amir eftersom jag inte läser hans blogg)

Håller ni med mig eller vad tycker ni? ♥
Sandra Ackefjord ♥

Jag mår bara bra, men är förkyld :)

Jasmine

Ja, visst är den bra?

ell

Hehe ja precis ! :) vsg <3

stinae.

SV: Ja visst är den.

LOVISA

Jag tycker ungefär samma som dig, fast att Dessie är ingen bra bloggerska eftersom hon hon uppdaterar inte ofta, och hon skriver på ett jobbigt sätt, typ upprepar allting. Och sen att Foki är lite fejk, redigerar sina bilder och ska alltid se så söt och gullig ut, jag tror inte hon är så perfekt i verkligheten. :)

BeBrave

tack :)

Nathalie

mina favoriter där är kenza, tyra och blondinbella:D

stinae.

SV: Ja visst är den :)

lajna

håller helt med dej om precis allt dethär! ;)



jätte fin blogg föresten ;)

CHIRRE

jag håller med med dem flesta, fast jag gillar inte tyraså mycket, hon verkar väldigt ofta falsk!



svar: jaha, vad kul! jag går sam-språk!:)

Emma-FOTOBLOGG

Gör du i dag?:)<3

Emma-FOTOBLOGG

Okej,ska ut och fota!:)<3

IISABEL

bra inlägg :9

T I L D A

Sv: Ja, det var jättemysigt :)

Elin

sv: tack detsamma :D



vad kul, då vet jag vad du tycker om dem ^^

Madde

Ja hoppas du fick nytta av mina tips :)

amanda

vet du hur man skaffar pengar på bloggen?:)

Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

sv: eller hur? :D kul att du tittade in på min blogg ^^

MYMiC

Håller med om kenza, love her!



Hon är så jäkla störtskön och härlig! : D



Kramo!

Eila J

Haha håller med dig till stor del! Fast läser inte Fokis & Tyras blogg.. Foki verkar skriva så mycket om typ grejer hon hittat på nätet - eller är det inte så? :O

Matildaz

Kenzas är också min favoritblogg, den är beroendeframkallande:)

Sanna! :)

jag håller med dig typ, dock gillar ja inte blondinbella, hon verkar alldeles för goodie som om hon vore en ängel på jorden och foki tycker jag är alldeles för fjantig, hon påstår sig vara ett bra föredome för alla tonåringar å hit å dit, men när ja såg henne på stan i kortkort shorts så halva röven hängde ut så nää, :P å dessie försöker bara växa upp alldeles för fort,

Lizzy

Jag brukar läsa Fokis blogg, den är söt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: