slide show

Sunny monday

Ska bara skriva ett snabbt inlägg här sen ska jag ut i solen. idag är det precis 1 vecka kvar till skolan börjar
(låter som att jag har värsta nedräkningen här, haha) så nu ska jag njuta av solen och bättra på brännan.. ;)



I början av sommarlovet.. snacka om att dagarna går fort..? (ben&jerry's på bilden, muuums)
ingrid

mumsig bild :) svara gärna på frågan i senaste inlägget :)

emelie

Sv: Typ träffa några kompisar och köpa lite skolgrejor :P



Kram :)

Nathalie

åh det ser gott ut:D skicka hit lite sol!

Erika

Gott med glass :P



sv: Tack :)

ines ' ♥

tack för din röst! den e nu räknad:)

Linnéa

Ser sjukt gott ut ju <3

EEMMAAH

Ja:)

Håller med, sommarlovet hra gått galet fort :(

Anonym

sv; hihi ja visst är det de ;) kram <3

ella

gott med glass :D

JENNNNNY

sv - aw, tack!

gillar din bild här över med :D

Amanda

Åh, b&j är så gott! :)

Orättvist att du har en vecka kvar på sommarlovet! Själv börjar jag i morgon...

bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Vinner jag dessutom pris är det er jag delar vinsten med.



http://blogg.veckorevyn.cm/pinsamt/2010/08/01/lankar/



Skulle iaf bli jätteglad för din röst

Kram Bitte

Pauline♥

men gott!:D

viktoria

åh va gott!!:D

Emily

Så gott med Ben & Jerrys! Vilken är din favoritsmak=?

matilda

GOTT:)

Astrid

Ohh, Ben & Jerry! De enda männen som någonsin kommer förstå sig på flickor! :D

Henrikkarolina

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: