slide show

Man kan alltid drömma

Sitter och kollar på lägenheter i sthlm och fastnar som vanligt för de som kostar flera miljoner men man kan ju alltid drömma.. jag ska hur som helst ha en lägenhet i sthlm, helst på södermalm, nacka eller lidingö.. hehehe.



Från min kusins lägenhet på söder.. jag känner mig verkligen hemma i stockholm.
EMMA PERÄTALO

svar: jaha,okej:)

händer det något kul i veckan då?

Moa

sv, okej! Lägger till dig nu ;)

Emma-FOTOBLOGG

Gör du nu då?:)<3

Denice

Sv. Åh underbart! :D Ska nog också klicka hem den!

Michaila

Sv. Ja jag tycker den var riktigt söt faktiskt:)

EMMA PERÄTALO

svar; hehe okej:)

älskar att shoppa! ooh.

börjar du nian? eller någon första ring eller går du på universitetet? :o vet inte hur det stavas men ah ^^ du kanske fattar?(:

Emma-FOTOBLOGG

Okej,jag skulle med vilja ha en lägenhet i sthlm!:)<3

Elin

sv: varsågod ;)



lägenheterna på lidingö är väl trevliga? :)

(hehe själv bor manju på lidingö haha XD)

nej, men lidingö är sjukt vackert :P

Mia

Varsågod :D

emelie

såg ingen på deras hemsida iallafall :(

nathalie o ebba

så lite så :)<3

emelie

ne inte där heller o pallar inte leta genom nelly.com, haha. fans jävla klänning, kom till mig :(

Emma-FOTOBLOGG

Japp!:)<3

Matilda :)

Svar: Åh tack så jättemycket! :D Ja, Stockholm är en redans fin stad, där vill jag lätt bo när jag flyttar hemifrån ;) Annars allt bra med dig?

MyzaaN

komer bli kaon :D kram

maria

haha ja! :)

ingenting bloggar lite och så sj? :)

Elin

sv: det beror ju vart på lidingö du bor ;) min mormor bor ju längst ut på lidingö, och jag bor en kvart från ropsten, men som sagt det beror på vart på lidingö :P nej men... det tar typ 3 min för mig att åka över bron med bussen, sen tar det kanske 10, 15 min in till t-centralen med tunnelbanan ;)

menar du bara från ropsten till stan? ja, då tar det cirka högst 15 min tror jag :) haha sämst svar jag gav :/ XD

Liuza

riktigt fint foto!



sv: tycker jag med :)

Matilda :)

Svar: Skönt att höra :D! Jo, det är riktigt bra med mig också :) Vad händer ikväll då?

amanda

jahaaa, okej tack :D

Linn

sv; ja! längtar tillbaka varje dag. :)

CHIRRE

jag vill också ha en lägenhet i sthlm!:( vilken sida letar du på?:)

Mia

Ja låten är sjukt bra! :D

Sanna! :)

vart boru egentligen? :P

Sanna! :)

sv: jahaja, ja skulle aldrig palla på i sthlm :p

för lite skog å alla verkar fan ha bråttom :]

Sandra Ackefjord ♥

Hur gammal är du? :D

Filippa

Gillade faktiskt bilden :D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: