slide show

Leggings



Gillar verkligen leggings, passar till de mesta.. dom här kommer från monki och kostar 250:- st. hot or not? ;)
Hanna & Lina

Sv:

bara bra, lite trött.. (;

Sofia

Not, gillart inte :p

R

De var jättefina, de med spets var finast tycker jag nog. Fast jag vet inte om jag skulle våga mig på den stilen, men önskar att jag gjorde det.



Jag har en frågestund på bloggen just nu, så det är bara att fråga vad du vill.

Kram

Joanna

SVAR: ja :)

Julia

sv : ska på läger :P

m

sv' jotack. bra :)

alexandra

hot hot hot!

Linnéa

Ganska hot faktiskt <3

åse

Fin blogg! :)

Nathalie

tack:D

dom första var hot och dom andra var not;)

Karo

Sv: Okej, när fick du sommarlov då? :)

[Foto & Vardag]

oh så läckra!

Hoppas allt e bra med dig? =)

sv: hihi, jag visst är hon :).



tack förresten ^^

emelie

dom sista var fina! :)

Lovisa :)

Sv: ja visst verkar den bra? :)

agnes

okejokej :) hot var dom :) händer imorgon?

neda

Det är super :)

Sanna :)

alltså ja har aldrig riktigt fastnat för dom där tightsen :P

hanna & lina - en fotoblogg

sv: vad gör du då? :D

Karo

Sv: 5:e juni. :)

Soffi

SV: Ja, den är grym! :D

Amanda

Haha, ja, det är samma här! :)

Jag gillade leggingsen till höger!

Mahshid

Sv: haha vad bra! :D

göra imorgon? :)

emelie

Dom med spets va snyggast! :)

VA ska du hitta på idag? :)



Kram :)

[ RONJA BARKELIUS KUMLIN ]

hoooot , speciellt dom åt höger! :D

DAISY

De med spets var superhot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: