slide show

It's the way you love me



David guetta är bäst! han gör de bästa partylåtarna.. ♥
Jessi Fox - TÄVLA OM NITARMBAND

Jag gillar inte sån musik.. Men om jag hade gjort det hade jag nog lyssnat på honom.



Psst.. Jag har en tävling på min blogg nu där du kan vinna ett skitsnyggt nitarmband ;D

Malin

okej :) du ser äldre ut en 17 :)

Pauline♥

händer ikväll då?(:

josefine

Sommaren är snart slut, och då ställer jag frågan..

Har du varit på någon kurs/läger i sommar?



Min började idag ♥

josefine

SVAR PÅ KOMMENTAR;

tänkte faktiskt inte jag heller, men känns som att detta är en bra skolstart :)

Pauline♥

okej(:

blir en springtur sen vet jag inte faktiskt(:

Linnéa

Guetta har ALDRIG gjort någon kass låt, han är grym <3

ica

okej sötis :d

You Lie

Sv: Ja, jag tycker det :-) För mig går de upp strax över navlen. Rätt höga alltså ;-) Men annars var de normala.

Karri♥

Skön låt!



kram(:

Nathalie

jag håller med dig!

Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SV: Håller med dig :) låter snyggare på engelska ;D

A G N E S

okej, händer imorogn? ;)

NELLY

bra låt :)

Vannichi

Allt bra idag :)?

Amanda

Ja, den är grym! och den där låten är ju inte så dum den heller! :)

haha, jag kommer faktiskt inte ihåg!

Veronica

SV: Tackar!=)

Julia

sv : okeej ... allt bra ? =)

Jennifer

Det lät härligt det =). Själv har jag jobbat och tränat.



Bra låt det där! kram

M I C A E L A S

SVAR: TACK! Kul att du gillar den! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: