slide show

Graffiti nails



Hittade ett supercoolt nagellack från isadora.. först målar man på ett vanligt nagellack och sen stryker man på de här graffiti nagellacket som bildar ett häftigt mönster. finns även i flera färger, jag vet en som ska köpa ett rosa! ballt eller hur? ♥ värt att prova iaf!
Hanna

ha en bra dag=)

MATILDA ROSQVIST

Ja :')

Anonym

frågestund i bloggen:)

Linnea

sv: tack!



coolt! vet du vad det kostar?

Whilma

sv: Ja, alla Justin Biebers låtar är AWESOME! ;)

LOVISA

Lätt att jag ska testa :D

sv: Gör det, den var bra :D

J e n n s a n s m o d e ♥

tufft! fast jag förstår inte riktigt hur det ska fungera :p

MATILDA ROSQVIST

De där va cool :)

Rebecka

Sv:

Den är riktigt bra! :D



Coolt!



Kramar Rebecka

Sandra Ackefjord ♥

Fan vad häftigt :D

Rebecka

Sv:

Tyvärr så tror jag inte det :/ Har inte sett den i andra färger i alla fall..



Kramar Rebecka

Michaila

Vill prova det :O



Sv. okej:)

Jonna

svar: tack så mycket, coolt nagelack :D

L I N H - cha alla!!;*

coola!:D



allt bra med dig idag?<3

kram;*

Anonym

så lite så :)

ellen

sv: haha ja, det är man väl typ jämt?! :D

CHIRRE

vad coolt! vet du hur mycket det kostar?:)

Mia

Okej :) Själv ska jag se Gordon kitchen nightmares snart :>

LOVISA

sv: Hihi :D Vad händer ikväll? :)

gabbi

fan va coolt! ska nog köpa och testa! funkar det verkligen?

Julia ♥

grymt nagellack :D

'kram

isabelle :)

ser riktigt fränt ut :D

MATILDA

jag håller på och provar det nu , men det händer inget än så länge :P

Sanna! :)

fett coolt vare, å snyggt!

vart köper man de å hur mycke kostar de? :)

bellsssan

sjukt coolt:)

vet du vart det finns?

Matilda

shit vilket coolt!

Suzy puzy

Ha! Coolt, ska checka in den. :)

therese - seul.blogg.se

wow det där var ju döcoolt. måste införskaffa mig ett! =D

Luisa M :)

Jag har själv provat det och jag säger dig den var sämst helt menings lös. Det är egentligen som att du har redan en under lager under sedan sätter någon annan färg över och tar en tandpetare och drar några sträck och så. Den är inte alls om bilden, men testa ifall du vill :)

Tvillingen Therese

Jag funderar på att köpa det sådant nagellack,alltid kulatt prova ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: