slide show

Coola t-shirts



Hittade 2 st coola t-shirts från h&m's sida, den vita vill jag ha! älskar att dom är lite oversize också, perfekt till leggings och converse.. whatcha think? ♥
m a t i l da

sv' hihi ok :) allt bra?

sandra

tack :)

Anni

coola

nataliewl♥

hiss ! :D fin blogg btw, allt bra ?

LISOU

Jättefina! Den högra är påväg till mig nu :D

ronja

sv. mm :)

fina tröjor!

Lynn

dom är såå snygga! :D

aww

tacktack:)

L I N D A

sv: tack så mkt! :)



- Tröjorna är jätte snygga! Funderar också på att köpa en såndan, fast den mörka :)

Emily

Gillar den svarta!:) Haha fast jag har lovat mig själv att inte köpa fler svarta plagg. Min garderob är så mörk o tråkig!

amanda

tack så myckeT!

coola t-shirts!

Jenny

Suuppper heeta ! :D

kollade precis på dem på nätet (:

FOTOGRAF Anton

tack så mycket! vad gör du då? :)

a.nniie ♥

hur länge har du bloggat då?^^

Emma-FOTOBLOGG

Tack!:)<3

L I N D A

vad gör du? :)

LISOU

absolut! :)

Anonym

haha jag hittade oxå dom på h&m:s hemsida och jag vill ha den svarta!! ;PpPPp skiit cioola

LISOU

absolut! :)

ellen

sjukt fin!

bra blogg du har.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: