slide show

1:a augusti

Heeej bloggen! kollade aldrig på filmen valentines day igår utan gjorde det idag istället, därför bloggar jag så sent.. filmen var helt okej, sevärd iaf!

När jag skulle läsa kommentarerna kom jag på att det är 1:a augusti idag! sjukt att dagarna går så fort.. snart är höst igen, wihooo.. nää blä.

hanna ★

okeej, haha :) händer idag då? ;)



kram

Anonym

varför gör du inte de:P

frida

sv; okejokej ! jag ska ta moppen in till Kumla och träffa en gammal vän :)

Cajsa

tack sötnos! :D

emma

Jaa jag vet :)

Anonym

hahah ok låter bra.D

Cajsa

göres?

PJOHANNAS

SVAR: Japp! Hur mår du? :)

Anonym

okejj ^^

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; okej, kanske ska se den då :)

josefine

Nu är det dags för gissa kändisen i bloggen! Rätt svar först får en länkning! Kan du se vem det är? :)

Hanna

Japp ;) fin blogg! :D

bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

emma

gjort idag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: