slide show

Volangtoppar, H&M



Älskar volanger! Tycker att det är riktigt snyggt och matcha det till leggings =)

Min blogg har varit rätt död dom senaste dagarna så jag ska försöka liva upp den igen med massa blogginlägg. Det är bara det att det är väldigt mycket i skolan nu när vi snart slutar 9:an men jag ska försöka iallafall :)
Sofie

Sv: hahah ja kanske! :)Tycker verkligen om dom klänningarna från H&M! superfina.

rebeccaönhult

kommer bli grymt ! jag med :D

Elaine

Billiga och snygga!!



sv:kul att du gillade låten och kommenterade:)

Moa

sv: tack så mycket!

emelie

VILL DU BLI VECKANS BLOGG?:D

gå in på http://twenie.blogg.se



fin blogg du har:)

VERITAS

Ledsen för segt svar men jag har haft en jätte bra helg hittills.. Hur har din helg varit då sötis? :)

Cicci

Jättefina!Den längst till höger är snyggast!

simone

fina:)

Frida

SV: Jajemen ;>



fina toppar :] gillar nog den aprikosa mest ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: