slide show

Dagen:



Vad gömmer sig under paketet tror ni? Efter att ha skakat och känt på paketet kom jag fram till att ...




... Paketet innehöll Avrils body lotion och duschkräm! I kväll ska jag duscha och självklart använda Avril duschkrämen, sen smörja in mig med body lotionet (??) =)



Under dom senaste 2 dagarna har jag även blivit 1200 kr rikare. (Ska få 400 av mamma sen)



Min tårta var jättemumsig!

Emelie

jo jag har haft en bra dag. sj? :)

ellinor

svar: eller hur hehe :D

emma

hoppas du har en bra onsdag (:

Jessan ♥

Fina presenter & Tårtan ser god ut!!

Ellinor

guud, vad gott med tårta! :D

Baby Melody

Vad fint!! Grattis!=)

<3

Frida - hon som designar

Vilken intressant blogg du har!

Ha en bra kväll puss

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

tårtan såg inte dum ut =)

Sylvia

Hej=)

jo,jag har haft en jätte bra dag=D

dd?

Grattis på 16 års dagen,btw=D=D

kram<3

victoria

Tack för att du röstade :)

du får nog vara med nästa gång!

Laila♥

Snyggt där =)

Laila

Snyggt där =)

Sweet Atti

o grattis i efterskott :)

emma

sv: haha jag hade en bra dag förutom att jag är sjuk!

Avril är GRYM! Och hennes kollektion är grym ;)

Leia

Pengar är alltid bra att få. :D

Michaela

Åhh den där tårtan såg jättegod ut ^^

Frida

Vad god tårtan ser ut att vara! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: