slide show

Dagens outfit...



Jeansleggings från Gina



Adidas tröja från Intersport...



Böt till en grå munkjacka i sista sekund, från H&M



Efter lunch böt jag tröja igen... den här är så varm och skön!



God Ice tea med persika smak har flyttat in i vårt kylskåp!



Wilmisen var lite närgången... haha sötis! ♥
FRIDA - It´s all about me

Snygga jeans leggins! :D

B R O W N S U G A R

love adidas :D

tack för ditt svar.. jag läser aftonbladet kanske 10 gånger om dagen =)

Ness

din är då 10000ggr finare än min :O

LIENE

sv: egentligen inte jag heller, men man får se ganska så mycket ändå av bara videon.

jennifer

sv: hehe aa dem är också bra;D

godnatt!



kram:)

Leia

Är det tet gott?

Emmelist

då har du missat en duktig musiker må ja säga :D

Anonym

coolt en såndär mobil har jag oxå, fast blå :D

- P

Sv: Tack! Det hade jag :) Hur var din dag? :D

αnni

Iste är sjukt gott!

Simone

SV: Jaa, galet söt! :)

H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* hihi okej ^^

H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* okay okay ;)

LIENE

sv: okej:) men untpuched är verkligen bra!

Sissi

snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: