slide show

Vad jag tycker om 2012 filmen...

Har precis kommit hem från bion.. ska försöka berätta lite om filmen utan att avslöja för mycket. Filmen var jättejättejättebra, helt klart sevärd! När jag såg trailern tyckte jag att det såg rätt fejkat ut men det visade sig att filmen var väldigt välgjord, allt såg äkta ut. 2012 är fylld med många spännande händelser, men det är en sån film som man bara kan se nån gång och inte för ofta.. rekommenderar helt klart filmen till alla som inte har sett den! Ska inte berätta hur den slutade men det skulle varit jättekul med en fortsättning...

Här är ett par bilder från kvällen;



Först så åt vi pizza och våra drickor var lite färgglada, hihi



En väldigt het gubbe... hehe. Man ser inte så jättebra men iallafall..





Capitolium rasar



Filmen har inte direkt förändrat min syn på jordens undergång, visst varför skulle det inte hända liksom, men ändå.. bara för att deras kalender går ut och att mayaindianerna alltid har haft rätt och så nån planet så betyder ju inte det att jorden kommer att gå under... jag vet inte men jag hoppas att vi överlever, hehe..
Twiggy

Jag har sett filmen, och den ryska gubben är bäst. hihi love the movie!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nu blev jag väldigt drickasugen!

Anonym

vi kommer dö.

Anonym

(¯`°•. Händer imorgon på 1:a advent? .•°´¯)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: