slide show

Outfits...

Har nyss ätit äppelpaj (okej smulpaj då) och fixat ett collage med outfits från Cypern, tagna med mobilen, har lite fler outfits bilder också på den andra datorn (=

Flög i min Adidas tröja, tänkte först ta mjukisbyxor och min vita oversize tröja typ, men ändrade mig (som vanligt) i sista sekund, tänkte att det skulle vara smartare med Adidas tröjan eftersom att den har stora fickor med dragkedjor så jag kan ha plats för mobilerna och digitalkamera där (även om det såg lite skumt ut) så att jag skulle slippa öppna väskan varje gång jag skulle ha kameran och ta kort.

Hade på mig linne & shorts den 30/10 tror jag det var... det var lite molnigt så vi bestämde oss för att ta en promenad och kolla på några klippor vid hamnen & Grecian Bay. (& Sands) Det var väldigt varmt ändå och sen kom solen så linne var perfekt den dagen. T-shirt är perfekt att ha på kvällen, det var runt 20 grader på kvällen.. lite kallare en kväll då det spöregnade och åskade men vi satt inne och åt på en jättefin restaurang och väntade på att det värsta skulle gå över. Jättemysigt var det faktiskt =)

Kc

Såå söööwt blogg du har!!<33

Hur är det med dig?? ^^

sandra

snygga tisher ^^

Z A N D R A :)

sv: dsm! :D

vad gör du?

HANNAH

Snygg topp ^^ trevlig helg!

JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

M A L I N

fina outfits!

Tess

Vilka snygga outfits :)

Emma

Sööööt blogg <=

alllting bra?



en fråga vad betyder xoxo?

Tobias

Det var jättekul :) hoppas din kväll varit bra!

S A N D R A T J U L I N S

Letar ni efter en blogg att läsa, en som sticker ut?

I min blogg skriver jag om hur det är att vara dotter till en narkoman, om sveken,misshandeln och förnedringen som min familj har fått gå igenom och mycket mer..

http://sandratjulins.blogg.se

Johanna

fin design :)

- Eveline .

härligt det såg ut med så pass somriga outfits.. och smart tanke där med fickorna och grejerna :)

Anonym

Bra blogg! :D

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

Leia ♥ - det lilla extra

Åska kan vara mysigt så länge man är inne. :P

jenny

fint linne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: