slide show

Kvällen:

Friendsen har precis gått hem och jag har hoppat i pyjamasen... är astrött, skulle kunna somna närsomhelst. Vi har haft skitkul, först tog vi det lite lugnt framför idol och så, när vi skulle öppna päron cidret (?) så sprutade det ut över hela golvet så vi har tillochmed hunnit moppa golvet, framtida städerskor kanske? haha.
Efter Eriks sista framträdande så fastnade vi framför spotify.. eller ah, dom gjorde det.. det var typ Avril vs schlager, haha!

Just nu lyssnar jag på Gagas nya skiva på spotify, har lyssnat på typ 3 låtar och är helt förälskad i skivan redan! ♥

DialaAms

kikar in och önskar dig en trevlig helg:)



Jätte trevlig blogg:)

Karin

hehe jag är utan spotify den här helgen:p

Anonym

Vad händer imorgon:* ? LÖRDAG?:D

Lillo

sv: åh, tack detsamma!

emma

hoppas du har en bra fredagkväll? / fröken bitterfitta

Lina.

Hej!



Kika gärna in i min relativt nyöppnade smyckesshop, DesignByLina.se.



Där säljer jag mestdels Armband i olika material såsom Läder, Mocka, Pärl, Siden och Kedje Armband.



Välkommen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: