slide show

Första snön...

Nu käkar jag mellis, dricker fruit shoot (<3) och kan se snön sakta falla ner på marken... hej mitt vinterland? ta mig tillbaks till värmen och Cypern tack!

Ska lägga upp massor med bilder från resan och berätta mer om resan sen när jag orkar, har utvecklingssamtal snart... oh no typ.
Tobias

Det är bra med mig :D hur ere med dig?

Bea

Snö ... Är väl bara en tidsfråga tills den återvänder hit också då ... :)

M A L I N

haha det har verkligen snöat överallt utom här ;P

tvillingmamman

första snön har kommit hit också, visst är det härligt? :D

diana

har alla fått snö utom jag? :D haha

Karin

såå kallt i sthlm idag..

Tobias

Iskallt är rätt att beskriva kylan ja :P

Z A N D R A :)

sv: jag med, den är wunderbaaaaar! :D

I r o n i e l l e

Cypern vore INTE fel :P

M A L I N

hoppas kvällen har vart bra!

simone

SV: Om du vill gå så gå in och boka nu! De tar slut jättefort!

HANNAH!

Blä för snö.. kolla in mina favoriter från H&M fashion news!

Alexandra

själv älskar jag snö :D

Anonym

sv. tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: