slide show

Bokrecension

Har precis kommit hem och hoppat i mjukiskläderna.. ikväll ska jag börja läsa en bok och skriva en bokrecension som ska lämnas in nästa vecka eller vecka 50 så jag måste verkligen börja läsa snart. Det är en bok som August strindberg (stavning?) har skrivit, kommer inte ihåg vad boken heter, men det tillhör iallafall vårat svenska projekt så vi får inte välja vilken bok eller författare som helst.

När vi skulle välja låt till gympan... eeh, det gick väl inte direkt som vi hade tänkt utan det slutade med att Linn och Emma Å satt framför datorn & spotify och lyssnade på schlager och nästan allt som vi inte skulle ha... haha! På matten höll jag på att somna, vi kollade på nån film om mattens historia typ... jätteseg. Vi slapp iallafall jobba, haha.

Vad långt det blev.. hm, tänkte först bara skriva nån mening. Hehe


Öbrell

fin bloggdesign =)

Amanda

Hej!

Jag har precis skrivit ett inlägg som handlar om super häftiga pappers skor! Har en fråga om du skulle ha tålamodet att orka göra ett par sådanna skor som på bilderna?

Svara gärna, om du vill såklart:)

Kram!

/Amanda

Mimmi

Suck svenska lärare och deras BÖCKER. Men jag tycker August Strindberg är rätt najs, förutom att det är svårt att förstå hans svenska men han är lite sådär rolig, man märker på hans böcker när hans relationer inte gick så bra för då är hans så grinig på kvinnor, haha.



Giftas II gillade jag.



Usch vilken tönt man blivit, sitter och pratar August Strindberg helt random på internet.

Ber om ursäkt.

LIENE

sv: visst var den söt:)

Sofie

Fiin header =)

simone

En myysig kväll framför dig :)

Malle - Hockeyfru

;) haha lyx å kolla film på matten ;D

Anonym

Älskar din blogg :D sjukt bra verkligen och super snygg design :D MVH CLARA DEN UNDERBARA

simone

Haha schalger är ju bra :D

Anonym

Heej =) fin blogg du har! Om du vill ha fler besökare så tveka inte att klicka på denna länk http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=liiine89 du får garanterat fler läsare!! Ha det super! =)

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; tack så mycket! :D

Jag åker 25 december och vi ska till Khao Lak :)

SUCIO ♥

Vill du veta vilken kändis du är lik? Gå då in på min blogg & berätta gärna sedan vem du var lik! Pussar SUCIO ♥

Anonym

fin blogg du har :)

Vanessa

Jätte fin blogg kolla gärna in min och kommentera inlägget!

AAYAH- Sweet 16! ♥

Haft en bra dag? :D

Anna Linde

Visste du att ballerina kakorna har kommit med en ny smak?

har du provat ballerina pepparkaka? & isåfall vad tyckte du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: