slide show

Bokhavet here I come

Har egentligen knappt tid att sitta framför datorn just nu, borde egentligen plugga. Men iallafall, vi hade NO prov idag.. det kom lite out in nowhere men det gick nog bra. Imorgon har vi gympa redovisning, det kommer nog inte gå lika bra men vi ska göra vårat bästa iaf. Nu ska jag dyka ner bokhavet så om jag inte har drunknat ses vi snart igen ♥

caroline anette

sv: tusen tack!

/ http://carolineanette.blogg.se

Linn

lycka till med pluggandet :P jag borde också göra det ..

FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv, ja, hur kul som helst :D

Emmelist

haha ja jag lyckades inte så bra idag ;) inte en enda julklapp köpte jag. brände däremot 1000kr...på mig själv. suck!



har du köpt några klappar?

Z A N D R A :)

Hallådär :)

allt bra en tisdag som denna?



HUGS :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: