slide show

091127

Idag är det äntligen fredag, snacka om att dagarna går fort.. snart julafton, woho! Idag är det dessutom 1 månad sen jag satt på ett plan till Cypern, I miss it! Jag vill ta tillbaks den 27:e oktober ♥ Bara 11 månader kvar då.. haha. Idag har jag på mig min nya långa, gråa munkjacka och leggings =)

JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

Emmelist

HAR DAGENS BLOGG TÄVLING HOS MIG IDAG IGEN!!! SAMMA REGLER SOM SIST!!!! JU FLER GÅNGER DU ANMÄLER DIG - DESTO STÖRRE CHANS ATT VINNA :D

caroline anette

sv: det är alltid nice med besöksrekord, hihi! :D<3

Anonym

ja verkligen , :*



alllt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: