slide show

091116

Slutade för 1 timme sen, skönt! Vi hade ingen SO för våran lärare var typ mystiskt försvunnen så vi gjorde NO istället (eller okej i typ en kvart) och sen hade vi musik prov och fick sluta efter det, mucho nice alltså! Fast jag har massor med prov, redovisningar och inlämningar att fixa, jobbigt... Snart ska jag iallafall ner på stan och köpa mascara. =)
EMma

hihi de är ej jag heller, :P

Men ville prova ha en:D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Thailand :D

Erika

sv: hehe okej ^^

simone

gud vad skönt, sluta tidigare :D

F A N C Y

Himla fin blogg du har =) Allt bra med dig?

Z A N D R A :)

Helluu :)

allt bra idag?

emma

Hej!

Allt bra? :)



Jag har startat en blogg som handlar om

Reumatism, för att det är många ungdomar

som lever med detta idag och många kan

drabbas, jag är drabbad.

Det är väldigt lärorikt och intressant att

läsa om :)



Hoppas du vill läsa :D

Ha de bra / Emma

Jemini ♥

härligt att sluta tidigty :D

Tobias

Jo en bra röst har hon, men sen har hon inte mycket mer att komma med ;)

J

vad händer ikväll? :)

Lowa

Heej!



vilken fin blogg!



ha en bra kväll



kram!

vesna.blogg.se

:D

ιиєsιтα ♥

hihi ja ;:)

Bea<3Andre

Tja sööt :) du har inte lust att läsa min blogg ? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: