slide show

Språkresa

Vet att jag skrev om att jag ville åka på språkresa förut. Idag kollade vi i lite språkresebroschyrer och jag vill verkligen åka på språkresa. Som ni vet älskar jag att resa och att få åka tillsammans med 1 vän kan knappt bli bättre... att få dela alla minnen och upplevelser tillsammans. How fun!

Kör på en dagens fråga när vi ändå håller på ;p


Emmelist

nej jag har aldrig varit på språkresa tråkigt nog :(

f

ja :)



allt bra? (:

caroline

Jag har inte vart på språkresa men jag skulle gärna vilja! :)

vesna.blogg.se

fint =)

smultronunge

sv: Jorå. Men jag har varit sjuk:( men imorgon ska jag till skolan igen:D Hur har du haft det?

Angelica

Tack så mycket, kul att du tycker det och fortsätt gärna läsa och lämna kommentarer !

Ha en trevlig kväll . (:

calle

Jag har varit på språkresa! jag var till Californien med EF, bästa månaden någonsin <3

p

neej men vill så GÄRNA :D! om du gillar kändisskvaller så gå in på readgossip.blogg.se tack :)

embelle

Vi borde åka :) till malta ;D

vesna.blogg.se

tack =)

vesna.blogg.se

ha en underbar helg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: