slide show

Shopaholic...

Fötterna värker och magen kurrar men jag kom iallafall hem med ett leende på läpparna... har hittat massor med fint idag. Först tyckte jag att det knappt fanns nåt fint men sen så hittade jag massor... hehe. Har bl.a köpt korta, svarta uggs, vita (fejkade) converse, t-shirt, jeansleggings, munkjacka, sminkväska och lite till. Lägger upp lite bilder sen :) 

Det var mycket folk, speciellt på gina... men vi överlevde. Fanns nog rätt mycket fint kvar ändå. :) Nu ska jag fixa nåt att äta, ses lite senare.

Jennifer

haft en superdag. tack ska du ha! :)

caroline

Skönt att du hitta nåt ;D

evabergsten.

fin header :D vgd? <3

Erika

Sv: Ja det har jag! =) Dudå? :)

Lana

kul att du hittade så mycket! Ha det bra :)

Marina

sv: a dagen har varit helt okej sj? :)

kul med shopping :D

Louise

svar: Ja tack det har jag! själv då ? ♥ kram

emelie

tack detsamma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: