slide show

Lussebullar

Just nu sitter jag och mumsar på nygräddade lussebullar. =) Om typ 1 timme kommer Emma över och vi ska lira lite sims, hehe... kommer ihåg när vi var mindre och spelade sims 2 hela dagarna på sommarlovet, haha.

JuliaOfsweden

Hejj :)

Jättefin blogg ;D

O kul inlägg ;'D

Kolla gärna in min o säg

vad du tkr om dom coola data mus ;'D

www.JuliaOfSweden.blogg.se

MyzaaN - Princess Pink

Tack så jättemycket :D

Louise

bara svarade på kommentarer men sjukt mycket kommenterade jag själv. nu har jag typ 4 sidor att svara på d ekänns ganska så drygt:P

Madicken

Åh lussebulle!!

amina

gott med lussebullar, blev helt sugen nu haha :)

ha det bra!

Fin lussebulle :D

caroline

Gott! :)

MyzaaN - Princess Pink

Tack för frågan .. svaren kommer upp på dig kram

Sofi

tack, det hade jag. hoppas du hade det också! :)

J O N N A

sv. jaa hahah :D vilken god lussebullen såg ut :D

Simone

ah, din goding :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: