slide show

Julaftons outfit



Skjorta från MQ, vitt linne från Gina tricot & strumpbyxor =)



Halsband från glitter :)
caroline

Snyggt! :)

YVONNES

Hoppas du hade en jättefin jul!

Amanda

SV; God jul ^^

Emelie

Det tycker jag med;)

Holy Kirch

jag vet helt klockren :D

t a k a i ♥

Konnichiwaa! ^__^

& god jul på dig söto <3

Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :3

jelena

a den är skit bra den :) älskar den hehe :)

Stephanie

Ja, jag med, men det blir nog svårt. Kan ju inte boka något förrän jag vet när proven är, och då är säkert biljetterna slut... Tycker Mika får köra några spelningar i England istället, så att jag kan se honom! :p

Tobias

Yes det är kul :D bra med skilda föräldrar

juliaOfSweden

Hejj =)

God Jul & Gott nytt år.

Btw : Snygg blogg kika in gärna

på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Alina

hoppas du hade en härlig jul? =)

elina

gullig blogg! kram

Maja

God jul och gott nytt år!

PS. Spana gärna in min blogg ;)

Kram

sania claus ★

söt fluga :)



www.saniaclaus.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: