slide show

Godnatt

Nu ska jag krypa ner under täcket och lyssna på de nya Gaga låtarna. Har käkat massor med julmat & godis så jag kommer typ rulla fram imorgon, hehe trevligt... tänkte ta med kameran ut imorgon och ta lite bilder med nya objektivet och samtidigt bränna lite kalorier, haha nejmen ;p hoppas ni haft en supermysig julafton, lägger upp lite bilder imorgon... godnatt ♥
Malin

**



Sweet dreams & jag hoppas samma sak - att du har haft en mysig julafton & fått de du önskat dig! :D:D

E - Bloggen om mode & skönhet - God Jul !

Har du haft en bra julafton med fina paket ? :)

Trueno - den rosa modebloggen

God jul! Har du haft en bra julafton?

caroline

Godnatt! :) hoppas du har haft en super-duper jul! :)

emma :)

detsamma :)

Jessi Fox

tack!!! hoppas du fått många fina klappar ;D

Lady K

Jag har haft det jätte bra och du själv? :) Kram / Kajsa

lisa

god jul! :)

Tack för kommentaren! :D

Julia

fin blogg =D

Kolla järna in min blogg också! =)

Frida

Fin blogg! :)

Trueno - den rosa modebloggen

Dagens fråga i bloggen: Vad fick du i julklapp igår?

http://trueno.blogg.se/2009/december/dagens-fraga-2.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: