slide show

091213

Har varit väldigt dålig med updates ihelgen men så får det bli ibland.
Har färgat håret mörkt, men det blev fail... typ svart ju, syns lite att det är mörkbrunt. :( Hoppas det försvinner när man tvättar håret, vill inte ha svart hår ju.

Lite bilder från helgen;



Mys med godis och fritidsresors sommar katalog =)



Ge mig



Vill ha



Så söt! haha



Fick godis av den där.. masksaken ? haha



Klart jag har ;D



Mitt hår


Ness

tack detsamma!

haft en bra helg :D?

vesna

nice=)

f

a :)

Öbrell ^^

jag tycker att det blev fint :)



haft en bra 3:de advent? =)

Anonym

ja supergott! :D

Gabriella

ja :)

Matilda

Fin blogg du har hörrö!



Btw. TIPS! Delta i min tävling så har du chansen att vinna produkter värde 400kr!

http://matildaandren.blogg.se/2009/december/tavla-om-valfri-produkt-fran-evasunderklader.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: