slide show

3 favoritparfymer ...

Tänkte att det säkert är många som önskar sig parfym i julklapp? Det gör jag också.. men jag tänkte skriva ner 3 av mina favoritparfymer som jag har. Har massor med parfymer som jag gillar men inte har så jag skriver dom jag har istället.



Christina Aguileras 'inspire', luktar väldigt gott



Avril Lavigne 'black star', påminner lite om nån puma parfym... luktar hur gott som helst



Och så min favorit, Paris hiltons 'cancan'... luktar riktigt gott!

Andra favoriter är DKNY be delicious, alla Britney (speciellt circus) & Paris parfymer, Escada ocean lounge, desire me, Christinas nya osv... listan är lång. ;)
BECKA

Sv: Ja det hoppas jag :D Detsamma!



Btw, min favoritparfym (har flera) är främst Christina Aguileras "By night" ;D Kyssheeej!

t a k a i ♥

KONNICHIWA SÖTNOS! ^__^ ~~ <3

Ska vi följa varandra på bloglovin? :3

Nikki

Cancan luktar värkligen gott ! :)

amelia

CanCan har jag gillat ända sedan den kom ut, vissa säger att den luktar tant men det kan jag verkligen inte förstå:)

Mippis

Jag älskar både cancan (används dagligen) och inspire (årets julklapp, hoppas jag!)



Kolla gärna in min blogg och lägg en söt kommentar! <3

DIANA

fin blogg du har !

kolla in min blogg! <3

kram

Anonym

hej! Jag undrar om du kan ställa nåra frågor, ny lyder nämligen frågestund i vår blogg som avslutas imorgon så vi vill ha en massa frågor! Tack i förhand och ha en trevlig helg! http://norochajda.blogg.se/2009/december/fragestund.html#comment

S e r e n a ♥

Håller verkligen med dig Cancan luktar sååå gott!

Sv; Tack,detsamma! :)

caroline

Gillar Britney Spears parfym väldigt mycket! Everytime tror jag den heter :D vet du vilken jag menar? =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: