slide show

091223

Nu är jag hemma igen! Hmm... mitt inlägg från mobilen kom aldrig fram, fick ett sms där det stod att mitt keyword inte kändes igen eller nåt... känner mig lite som ett frågetecken... vadå keyword?

Men iallafall har köpt lite mer julklappar idag, det var mycket som var urplockat och mycket folk vart man än gick, men vi har iallafall fixat julklapparna nu. Ska köpa något till farmor imorgon, (tror jag?) men vet inte vad...

TERREH - GRATIS DESIGNER!

Hej! Kikar in lite :) Allt bra med dig idag? :)

TERREH - GRATIS DESIGNER!

SV: Det är bara bra med mig, förutom att jag har sjukt ont i ryggen xD Tack så mycket! Din blogg var också väldigt fin :)

FRIDAHCHARLOTTA

**



duktig du är:D jag också:D

Emily

Jaaa! de e askul! =D

B E X

Tittade in här för att säga God jul och Gott nytt år till dig :)

caroline

Skönt att ha det gjort :D

jessi

hej:D vad fin blogg du har:D:D checka in min blogg och komentera, skulle bli sjukt glad:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: