slide show

091216

Den där Thailands resan skulle sitta väldigt bra just nu, det är typ hundra minusgrader ute... kom hem som en isglass. Värme tack!

Håller på med en årsresumé och under 2009 har jag hunnit med rätt mycket som jag aldrig gjort förut eller trott att jag skulle göra... 2009 har helt klart varit ett väldigt bra år men jag tror att 2008 var bättre. 2010 blir förhoppningsvis jättebra och slår alla andra år! Under 2010 kommer det bli mycket nytt... gymnasium osv. Spännande :)
Jenny

Thailand är väl inget att ha så här års? ;)

Norah

Kul att någon är positiv!



Kolla gärna in min blogg. Massa shoppingtips!

Tobias

Den rosa var rätt ball ;)

Karin

hehe tack;)

trevlig kväll på dig!

caroline

Vill också till Thailand igen! Jag är helt säker på att det kommer bli en av ditt livs bästa resa ;)

kram

Linn

det är bra att det är kallt, då stannar förhoppningsvis snön kvar ;D allt bra annars ?

frida

tack! detsamma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: