slide show

Mascaran



Det första jag upplevde när jag skulle kleta på mascaran på fransarna var att det var rätt svårt att applicera mascaran, men resultatet blev väl iallafall okej. Inte riktigt som jag hade tänkt mig, men jag antar att det är lite svårt i början att hantera en sån typ av borste, jag vet inte men jag ska ge den ett försök till. Men den når ju alla fransar, även i ögonvråerna (?) så på så sätt är ju borsten bra. 
Men vi får se ifall jag håller mig till min false lash effect mascara som är min absoluta favorit, den kan jag verkligen rekommendera!

nathalie

Hejhej, tänkte bara tala om för dig att jag äntligen börjat sälja mina egendesignade smycken genom min blogg. Kika gärna in, jag gör smycken i bland annat tvinnad läder, mocka och i lera. Jag kan även knyta makramé :) mina smycken i lera med berlocker så som söta cupcakes, munkar m.m

Anonym

hoppas du haft en bra dag! =)



http://musicrecord.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: