slide show

160809

Känner mig jätteseg idag, hade tänkt att jag skulle städa mitt rum men ha, som om jag orkar det just nu.. nä. Får hitta på nåt annat tidsfördriv nu och städa imorn... om jag orkar. :p Jag är ensam hemma till klockan 18, så jag har hela lägenheten för mig själv, mohahaha. Nu ska jag checka vad det blir för väder på tisdag (när vi börjar skolan) så jag vet om jag ska ha jeans eller shorts på mig. Jag börjar faktiskt bli lite nervös inför skolan, haha. Nu ska jag försöka få i mig lite sen lunch, vi hörs lite senare!
Anonym

pussspåblogg

isa

Fin blogg!

Besök min blogg :

http://isasvarld.blogg.se

PiinkY♥

söt blogg =) Kolal gärna in min

S A N D R A T J U L I N S

söt blogg =)



Dagens snygging är uppe nu ! *värd att se <3* http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/chace-crawford.html#comment

e l s a ♥

Fin header! :)

Tre tjejer och en kille

Fin blogg:) checka gärna in vår blogg, hoppas du tycker om den.



Stora hälsningar från greenbeans teamet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: