slide show

New York - del 1

Dags att börja med lite NYC bilder nu tycker jag, vi åkte dit den 12/9 och kom hem i måndags. Det var så roligt att vara tillbaks igen och jag har verkligen njutit av varje sekund i staden, på nåt sätt kändes det som att vara 'hemma' igen eftersom vi varit där några gånger nu men jag blir fortfarande lika excited nu som första gången vi satte foten i där.
 
Vi flög med SAS direkt till newark och resan dit tog 8 timmar.
Såhär såg vårat hotellrum ut, så fint. Vi bodde på crowne plaza mitt i times square. När vi kommit fram gjorde vi oss iordning lite snabbt och gav oss ut på gatorna för lite mat och shopping såklart haha, sen gick vi runt mest bara.
Såhär såg våran utsikt ut, så himla fint. Kunde typ inte sluta kolla ut genom vårat fönster haha.
Utanför vårat hotell såg det ut såhär.
Den här bilden får avsluta våran första dag i NYC, tog inte så mycket bilder den dagen. På bilden kan ni se ingången till vårat hotell och att vi bodde precis brevid en MAC butik men vi var aldrig in i just den butiken.
MALIN

Älskade New York! Såååå häftig och fin stad! Kram

Linnéa

Åh, grymma bilder... inte alls avis *haha*

Pernilla Johansson

Wow det är att bo mitt i smeten, spännande och se vad du hittade på i NYC.

Frida

Åh va mysigt, jättefina bilder :)

Julia Svensson

Åh så fina bilder!!

Miss Tosse Queen

Härliga bilder 😊

Netti Starby

Vad grymt det ser ut och vilken underbar utsikt ni hade :-D Kram

Flisan

Härliga bilder :D

William

gud vad roligt att resa till NY! skitfint rum ni fick :D

Jennie

Har precis hittat till din blogg, gillar den väldigt mycket! :D Keep going!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: