slide show

Barcelona - del 1

La sagrada familia.
 
Här är lite bilder från vackra barcelona! Känner inte att jag hunnit upptäcka staden så mycket som jag vill så måste tillbaks nångång. Vi åkte iallafall på utflykt dit med utbildningen och sen när vi hade en ledig dag åkte jag och några andra dit igen men den gången orkade jag inte släpa med systemkameran så har inte jättemycket bilder därifrån men en eller två delar till med bilder kan jag nog få ihop. Vill ni se lite barcelona shopping också?
MALIN

Helt underbart med Barcelona! Där var jag i höstas och ska dit i augusti igen! Kram

Frida

Underbart fina bilder :)
Vill gärna se shoppingen :)

Netti Starby

Men oj vilka vackra platser och så kul att du har varit där. Kram

Anonym

Sv: ja det vare :)

Härliga bilder :)

Julia

Så sjukt fina bilder!! Ser underbart ut

Linnéa

Wow, sååå härliga bilder <3

Henrietta Nylund

Sjukt härliga bilder!

Josefin

vad härligt!

Åh, dit skulle jag gärna vilja! :D

Jeanette

Men åh så härliga bilder! :)

N A T H A L I E

Åh va härligt, underbara bilder! :)

NICOLE

Så härliga bilder :D Vill också åka dit i framtiden!

Pernilla Johansson

Fina bilder, visst är de första bilderna på byggnaden som de på började att bygga på slutet 1800-talet och som de än idag inte är klar med.... trevligt att se vad du shoppade :)

Svar: ja la sagrada familia är dom fortfarande inte klara med haha :)
Julia

Terese

Åh det är så vackert! Har också varit där men det var år sedan haha, men blir bara mer och mer vackert!

sv: Tack finaste du!
Kram

Ida ❄

fina bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: