slide show

My guilty pleasures

* Det här är SÅ typiskt mig, jag måste alltid sortera kläder, nagellack osv i färgordning. Kläderna ska även vara sorterade efter vilket slags klädesplagg det är så t.ex först linnen sen t-shirts, tröjor osv.. haha. Nagellacken ska vara sorterade efter färg och märke.
 
*  Mitt instagram feed måste se fint ut så jag brukar i alla fall försöka tänka efter vilka färger jag använder så dom passar in med bilder jag lagt upp tidigare men det går ju inte alltid.
 
* Jag är alltid super noga med att städa i mitt rum och sortera allt så det ser fint ut, jag får panik om det är kaos omkring mig.
 
* När jag skriver en text till en bild på instagram t.ex vill jag alltid ha en emoji som passar färgen på bilden. Så om jag t.ex lägger upp ett par rosa naglar vill jag ha en rosa emoji till.
 
* Jag är väldigt noga med traditioner, även de mindre. Vi brukar t.ex äta hemgjord pizza på fredagar och jag känner att det är ett måste för mig eftersom det liksom blivit en tradition.
 
* När jag äter ahlgrens bilar (älskar de sursockrade) äter jag alltid upp de vita först.
 
* Det här är såå typiskt mig, när jag köper lösgodis köper jag oftast ganska lite för att verkligen kunna njuta av det haha för då äter jag det ganska långsamt liksom men sen tröttnar jag på det och antingen så glömmer jag bort det eller så låter jag någon annan äta upp det haha.
 
* Det kan ta 2 timmar för mig att dricka upp en redbull.
 
Känner ni igen er eller är det bara jag? Haha när jag läser det jag skrivit låter det ju helknäppt.
 
nån bild jag tog innan jobbet i fredags (med min digitalkamera! haha kan inte komma på när jag använde den sist)
Terese

Men så kul att läsa!

sv: Ja men ellerhur är dem!
Kram

Matilda

Alltså, det där med red bull - äntligen! ALLA jag träffar tycker jag dricker så otroligt långsamt och får alltid kommentarer som "Men, har du inte druckit upp den än?". Skönt att jag inte är ensam om det! ;)

Svar: haha jaa jag trodde att jag var ensam om det ;)
Julia

NICOLE

Så roligt att läsa :D Mina kläder är också färgsorterade. :) Och jag äter de vita bilarna först då jag tycker de är finast och godast ;)

Celine

Är också jättenoga med traditioner! Klarar inte av att bryta dom jag tycker det är jättejobbigt haha :)

Netti Starby

Vad coolt att du sorterar i färgordning och kan du inte lägga upp en bild på det? Kram

Daniella

Haha jag har också såna småsaker jag bara måste göra, annars är det fel :p

Frida

Känner igen mig i några av sakerna som det där med städning av rummet :)

Henrietta Nylund

Vad kul att läsa mer om dig :D kan relatera på flera punkter :D

Lis Mari

Jag är lika tvångsmässig som du. Blir tokig på min man som inte alls gillar att sortera och organisera.

Helen

Haha nummer 1 är jag exakt likadan, men älskar när allt är fint för de blir så mycket enklare hitta och välja plagg :)

Pernilla Johansson

Nja så extrem är jag inte att sortera kläder hehe... nagellacken sorteras efter märke hos mig. Sursockrade Ahlgrens bilar så sparas de vita till sist för de är godast hehe...

Åh så kul att läsa :). Är väldigt lika dig på flera punkter :).

Http://nouw.com/carroat

Hihi jodå jag känner allt igen mig ;)

Linda

roligt att läsa.

Anna

Så roligt att läsa :)

Jeanette

Haha så mycket av detta stämmer in på mig också! :)

johanna

Rolig lista! Hoppas du får en bra start på veckan!

ISABELLA

Så kul läsning! :)

Sarah

låter som mig på vissa saker=) allt bra annas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: