slide show

Årsresumé del 6 | november & december

November;
Målade lite naglar, köpte mitt favorit läppstift från mac och åkte till teneriffa.
 
December;
Målade mina naglar nästan varje dag under december (crazy) pga av nagellackskalendern då, firade jul hemma med familjen, fick fina julklappar och tillslut så firade jag nyår med min bästa vän, bra avslut på året!
Frida

Vilka härliga bilder :)

Lis Mari

Vad härligt att du avslutade på topp :D :D

Jättefina bilder :). Gillar verkligen klockan :).

Fani

Fina bilder och lät som två bra månader och ett fint avslut på året :)

Isabella Huynh

vilka härliga bilder :)

Skogsraah ☾

Kul att se :)

ISABELLA

Härlig årsresumé!

N A T H A L I E

Underbara bilder, grymma månader! :) kram

Henrietta Nylund

Ååh vad härliga Teneriffabilderna såg ut!

ISA

resebilder alltså, sååå härligt <3

Daniella

Verkar som du hade ett bra slut på året :D

Sanna | Beauty & Bride

Gud vad underbart med Teneriffa, hade ju inte tackat nej :)

Katarina

Åh fina bilder! :)

Terese

Åh så fina bilder, och vilket bra inlägg!!

sv: Tack finis, den är supermysig! :)
Kram

Pernilla Johansson

Härligt med alla minnen man får av bilder, jag är för dåligt på att ta bilder varje dag hehe... man borde bli bättre på det :)

Ronja Flygare

jättefina bilder, du verkar ha haft en bra november o december månad :)

Netti Starby

Vilka härliga bilder! Kram

Celine Lundqvist Fors

Spam, reklam, 'allt bra' kommentarer kommer inte att godkännas.

Celine

Så härliga bilder! ((skickades en kommentar innan den här hahah??))

Svar: haha ja det gjorde det ;)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: