slide show

Vi ses om 5 veckor!

Alltsååååå så sjukt imorgon åker jag till Barcelona för en 5 veckors reseledarutbildning, I'm so exciteeed! Jag vet inte om jag kommer ha tid till att blogga eller om jag ens har nåt internet där så om vi inte ses då så blir det om 5 veckor igen när jag är hemma. Ni kan hänga med på snap om ni vill: juliailgren.
 
Linn Strömberg

Åhh vad kul!

MALIN

Spännande! Du kommer verkligen ÄLSKA Barcelona - världens bästa stad! Kram

Frida

Åh va spännande, ha det så trevligt :)

Veronica Wallgren

Åh vad spännande!

Netti Starby

Men åh vad roligt och lycka till! Kram

johanna

åååh vad roligt! Lycka till!

Henrietta Nylund

Åh vad härligt, lycka till med allt!

NICOLE

Men å vad roligt :D Hoppas det går bra! =)

Terese

Såå härligt, ha det bäst fina du!

sv: Tack så himla mycket fina du! :)
Kramis

Linnéa

Wohoo, ser heeeeelt fantastiskt ut <3

Angelica

Men åh vad härligt, lite avis!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så underbart! :)

Hoppas du får det underbart :D.

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Åh vad najst!! Ha det så underbart nu! :D

Hedda Rönnlund

Åh vad roligt!!

Caroline

Åh va kul och spännande! Ska absolut lägga till dig på snap :D
Trevlig resa! :D

N A T H A L I E

Åh va kul! Ha de bästa tjejen :) kram

Celine

Så avis! Hoppas du har det grymt!

Hoppas du har det underbart! :D

Renée Risberg

Åh så härligt!!

Karin

Så fint där ser ut! Hoppas att du får en helt underbar vistelse där borta :)

Isabella Huynh

ha de så roligt!! :)

Anonym

Åh vad kul!!

INREDNINGSVIS

WOW vad härlig jag har alltid velat åka till Barcelona :)

Idag har jag power of prydndaskuddar samt tävling på bloggen:)

Ha en kanonvecka!

LOVE Maria

Clara

Så kul det låter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: