slide show

Snapchat

 
Har ni snapchat? Vad heter ni? Jag heter iaf juliailgren där och det vore kul om ni ville följa min story där om ni vill hänga med mig lite om dagarna!
Nora Bååth

Vilken härlig snapchat :)

Carina

Fina pics :)

Netti Starby

Åh vilka fina bilder och jag funderar på att skaffa mig snapchat! Kram

Amanda Engberg

Roligt! :)

Sara Ekman

Snapchat är så kul! :) Jag heter aamaziingsara där :)

Svar: det är det verkligen, jag la till dig :)
Julia

NICOLE

Visst är de kul :) Jag heter nwistrand =D

Svar: ja det är det :) jag la till dig :)
Julia

sara

Har inte snapchat, men kanske får skaffa! :)

milina.blogg.se

Har inte snapchat :)

Henrietta Nylund

Åh vad kul, kanske ska ta och följa dig!

Linnea

Härliga bilder :-)

ebba

vilka affärer finns det i london och vilka var dina favoriter? jag ska nämligen dit snart och riktigt nyfiken :) kram

anna

Jaaa jag blev överlycklig :) Han är ju grym <3

Pernilla Johansson

Nej det har jag inte. Är det likt instagram?

Svar: nja inte direkt.
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: