slide show

Cinnamon

 
Igår var jag bara tvungen att testa den här glassen och ja den var jättegod!! Kanske inte min favorit från ben&jerrys men absolut värd att testas! Har ni smakat den?
Elin karlsson

Åh den vill jag testa!! :)

Sofie

Vill verkligen smaka den :(

Jennisbeauty

Håller med dig, den var god men inte godast! :D

Linnea

Mm, måste provas 💕

Helen

Inte hunnit testa den ännu men känns som man måste testa den :P

ɑ n n i k ɑ

Mums :D

Boel

Spännande smak! Måste tresta :D

Sv: Jag med :')

Jessica Antemyr

Skulle också vilja testa denna då jag hört mycket gott om den :)

Svar: jaa testa :)
Julia

Sanna Preifelt

Muums vad gott :)

sara

Den har jag också testat, tyckte den var god men inte favoriten hos mig! :)

sara

Ohh måste smaka! :D

Skogsraah ☾

Måste prova den där!

Fani

Åh så gott, måste pröva alltså :)

Ida ☯ the sky under the sea

Har inte testat ännu, but I waaaaant to!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: