slide show

Pack lightly

bilderna ger inte riktigt färgen rättvisa, skimret syns mer irl.
 
Idag testade jag 'pack lightly' som är ett persikofärgat lack med samma skimmer som det ljusblåa lacket i inlägget under det här. Jag gillar den här färgen, det känns kanske inte supersmickrande till min ljusa hud men kan tänka mig att den kommer bli jättefin sen till sommaren när man är lite brun. Jag gjorde en annan sorts glass (varför har jag börjat göra glass på mina naglar nu helt plötsligt haha??) till dom här naglarna för att göra dom lite roligare! Vad tycker ni om färgen?
Linnéa

Sååå härliga naglar <3

Josephine - Living in London

Fin färg!

Sara Ekman

Jättefint :)

Pernilla Johansson

Snyggt... glassarna är kanske för du längtar till sommaren...

jonna

Så snyggt :)
Hoppas du har haft en bra måndag!

NICOLE

Fräsch färg, säkert ännu mer till brunbränd hud som du skrev =)

Linnéa Alpsten

Så sött! :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Jag älskar färgen! :)

milina.blogg.se

gillar färgen starkt! stilren och snygg!

malin

Så himla duktig! :)

Boel

Himla grym färg!

Sv: Visst är det :)

Elin

Kan inte du bli min nagelfixare? Hahahha. Så fint!

Svar: haha visst ;)
Julia

Sara

Jättefint! Vad duktig du är :)

Anna Silfverstolpe

Åh vad fina naglar du gör! Så himla duktig verkligen. Älskar detaljen med glassen haha!

Svar: tack! :)
Julia

J E N N I F E R

älskar färgen!

Ninni

Snyggt :)

Liborius

snyggt!!

corneliaeriksson.blogg.se

Vad fint!!

hanna

herregud vilka grymma naglar!!
Har frågestund på bloggen så fråga gärna någonting du vill veta :)
kram

Daniella

Gullig design :D
Sv: Ja eller hur, väldigt fint ^^
Kram!

Klara Andersson

åå så fint!!!

Sofia

Såå snyggt ju!!

Sara

Sjukt fina naglar! :D

Henrietta Nylund

Såå söta!

Sara

Tycker det var riktigt fint :)

Celine

Så fint! Som vanligt! :D

maria at inredningsvis

Läcker färg på det lacket :) jag önskar dig en härlig helg med massa kul.

Ny post...sexiga alla hjärtans dag tips :)


LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: