slide show

Mina julklappar

Alltså kolla vilken fin klocka jag fick, såå nöjd. Hade egentligen tänkt köpa den i london i somras men det blev inte av men nu är den äntligen min!
en såndär glasdekoration från kosta boda, förra julen fick jag ett nagellack och i år ett läppstift så ska fortsätta samla nu för dom är ju så fina.
den här parfymen luktar sååå himla gott!! Fick ett tester på den från kicks för ett tag sen och har luktat på den varje gång jag har varit inne på kicks sen dess haha.
påslakan med paris motiv, har en likadan fast med NYC också haha.
en supersöt pyjamas som det står 'sorry I made plans with my cat' på, huuuur söt.

Det var några av julklapparna jag fick, är så nöjd!!
Frida

Fina saker :)

Linn Strömberg

Åh vad fina julklappar!!

Josefin Nilsson

Så himla fina saker! :)

Terese

Men åh vilka fina grejer!

sv. Hihi ellerhur!
Kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Vilka fina grejer du fick :)

Eleonora Adriana ♥

Fint :)

Emelie

Åh så fina saker! :)

NICOLE

Fick också en sådan pyjamas med kattplanerna ;)

Lis Mari

Åh, jag älskar de där klockorna! Lovely :-D så mycket fint du fick, jag också faktiskt :-D

Henrietta Nylund

fina julklappar ju! :)

Daniella

Vilka fina julklappar, älskar Kosta Boda-dekorationen ^^

Pernilla Johansson

Fina julklappar du fick... då har du något att samla på... vad finns det mer än nagellack och läppstift?

Svar: det finns en mun också men sen vet jag inte om det finns nån mer i makeup serien :)
Julia

Emma Engström

Åh vilka underbara klappar du fick! Klockan är superfin och ett sånt läppstift från Kosta Boda skulle jag väldigt gärna vilja ha! :)

N A T H A L I E

Vilka jättefina julklappar! :) kram

Jeanette

Så fina saker :) Den där parfymen vill jag ha

Åh så mycket fint du fått! Och ditt nya påslakan så snyggt!

Julia HW

Förstår att du är nöjd!

N

Fina saker!

Netti Starby

Åh vilka fina julklappar du har fått! Kram

VERONICA - fashionblog

Gud så underbara klappar! Älskar den där perfymen! :) Kramar tjejen!

Ebba Rooth

Älskar det där läppstiftet ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: