slide show

NYC - del 16

Här är lite bilder från high line, vi gick igenom hela när vi skulle ner till downtown och WTC. sjukt mysigt ställe! vi tog samma väg tillbaks också så mer bilder kommer senare. HÄR kan ni läsa om the high lines lilla historia.
vi åt suuuupergod äkta mexikansk tacos med kyckling i mitt i high line. hade på mig ett helt nytt vitt linne och självklart droppar det ner fett på den haha, hann inte ens ha på mig den en halv dag..bra därrrr!
sen hamnade vi på något ställe i meatpacking district-området som inte såg ut som NY.
 
nya WTC kommer bli grymt när det är klart vilket det borde vara snart.
Linnea

Underbara bilder <3

F E L I C I A

så mysigt! :)

Sara Ekman

Fina bilder :)

Moa

vilka härliga bilder :)

ebba

fina bilder :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hur många dagar var du i USA och hur bokade du?

NATHALIE - Fashionblog

Underbart och helt perfekt! Bara måste dit :D kram

Frederica

Vilka fina bilder! Kanske ska resa till New York, men promenad avstånden verkar bli ett hinder, är det långt att gå där?, gå gärna in på min blogg om du vill :)

Svar: på själva manhattan är det inte så långt egentligen, jag har gått från midtown till downtown flera gånger utan problem :) känner man att det är jobbigt så är det bara att ta en taxi men det är inte så långa avstånd och man ser så mycket mer när man går!
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: