slide show

OPI brazil collection part 1

Jag hade ju egentligen lovat er att lägga upp alla mina nya OPI lack i samma inlägg men sen så köpte jag på mig 2 st till så nu har jag totalt 8 st från brazil kollektionen så jag kände att det är bättre att först visa upp 4 och sen de andra 4 i ett annat inlägg. hoppas ni inte tröttnar haha.
 
Amazon... Amazoff. ett teal-färgat lack som bara ser mörkgrönt ut i inomhusljus (den påminde mig först om den gröna sidan på en såndär disksvamp...) men i dagsljus så ser man att den är mer blågrön och när jag la på topplacket såg jag även liiite skimmer i den men det syns knappt tyvärr. den satt riktigt bra på mina naglar, det hade inte skavits av någonstans men den var inte alls rolig att ta bort, mina nagelband blev gröna och den fastnade under gelén så fick fila lite för att det skulle gå bort.
 
 
Don't Bossa Nova Me Around. ett nudefärgat lack med lite ljuslila/ljusrosa nyanser i. har hört att den här inte vart så populär så jag antar att det är en färg man antingen hatar eller älskar men jag gillar den faktiskt väldigt mycket.

 
I Just Can't Cope-acabana. det här lacket är ju lite roligt, i flaskan så ser den bara ut att vara en vanlig gul färg, när jag fotade naglarna såg dom nästan ut att vara neongula och i verkligheten är den nästan lite pastellig haha.
 
 
Kiss Me I'm Brazilian. min favorit so far! en härlig rosa färg som känns väldigt vårig/somrig. tror att jag kommer använda den ofta. ♥
 
 
del 2 kommer så fort jag hunnit testa de andra lacken! ♥
V I L M A L A ♔

Den gula var sjukt fin :)

Emelie Andersson

Åh vad fina naglar och vilka fina färger! :D

Boel

Rikitgt fina lack :)

Sv: Ja det var skönt :)

Sara Ekman

Läckra :)

Sofia

Men superfina. Gillar båda dom rosa. Framförallt sista rosa som ser ut som bubbelgum. :)

Liborius

Åh jag vill ha det nudefärgade!:)

VERONICA - modeblogg

Riktigt snygga nagellack! Riktigt snygga :) Kramar!

Emma Broberg

gillar den första bäst!! :D ha en fin dag, kram. <3

Nathalie Tegelstam

Gud så snygga färger :) kram

Nelly

Det var härliga färger :) Tror jag gillar det blågröna bäst! ^^

Linnéa

Tackar, ja jag älskar verkligen min "högklackade" tavla <3

Dom är sååååå snygga :p

sara

Läckra färger! :)

MALIN

himla fina nagellack! älskar det gula och det beiga! :)

Abby

Snygga naglar!

Amanda

Fina färger!

H A N N A ♥

Så härliga färger :D

Johanna

Jättefin blogg :)

Michelle

Wow,, gillar alla färger!!

Anita

Snyggt med den rosa :)

♫♪ sandra - en musikblogg

härliga färger :)

Fia

Härliga våriga färger, OPI-lacken e så jäkla bra :)

Svar: ja verkligen! :D
Julia

Lisette Kepp

Älskar det gröna! Trodde jag inte jag skulle göra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: