slide show

NYC - del 2

Nyvaken, glad och redo för äventyr! åh saknar verkligen att vakna upp i new york.
vi tog en takeaway frukost från starbucks och åt det i bryant park som låg jättenära vårat hotell. bra start på dagen!
mysiga bryant park.
grand central terminal, tror det är världens största tågstation.
fiiiiina chryser building, min favorit skyskrapa. tyvärr får man bara gå in i själva receptionen, den har inget observation deck. man får bäst bilder på den från empire.
här är en del av receptionen i chrysler.
Linnéa

Åh, vilka underbara bilder <3

fashion

OMG så roligt :D

Sara

Åh så kul :)

jossan

Åh va många fina härliga bilder! Vill också diiiit!! :(
sv: Tackar så mycket, supernöjd är jag! :D

Boel

Åh så härliga bilder :D

Fashion Safari

synd att man inte kan fara ända upp :/

VERONICA - modeblogg

Åh vad kul att se! Så härliga bilder och du är såå läcker! :) Hoppas du får en underbar fredagskväll, kramar!

V I L M A L A ♔

JAG ÄR AVIS

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh, snygg skyskrapa!

Johan

Jag har asgt det igen, men säger det igen. Det verkar ha varit en grym resa. Häftigt att se allt det där! :)

SV: Ja, det är lite tråkigt, kommer sakna honom om vi måste sälja honom, men vill han vara ute, då ska han som sagt få vara det. Lilla Tissen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: