slide show

OPI neon collection

 
Sorry för de dåliga bilderna men de här var de enda jag hittade. OPI lanserar ju nya grymma kollektioner hela tiden och i juni släpps en med neon lack, det är ju ett tag kvar så jag har inte hittat några swatches än så det är svårt att säga vilket lack jag tänker haffa men jag kommer nog köpa de i USA eftersom jag åker dit i juli så det blir nog perfekt. HÄR finns lite mer bilder+namnen på lacken.
Johanna - A dream as a model ♥

nice ju :)

Hanna

Åh vad snygga lack :)

Ida och Amanda

sv-Eller hur!❤

Åh vill nog ha ett neonrosa, supersnyggt när man har bränna!❤

Nathalie Tegelstam

Snygga färger, verkligen :)

Linnéa

så himla snygga lack, vill ha dom där gröna <3

Kimmey ~ Kung varje dag

åh häftigt!

Emma Broberg

så himla snygga färger!! kram <3

Caroline Blomberg

men åh en neon kollektion låter ju grymt snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: