slide show

Mysfredag

Var på jobbet fram till halv 4 idag sen mötte jag upp en vän och gick på stan lite, åt supergod mat på spicy och sen åkte vi hem till mig och bara pratade. himla bra kväll tillsammans med en fin vän, det behövdes. nu ska jag bara svara på kommentarer sen lägga mig i sängen med paddan och lite musik innan jag somnar. imorgon ska jag göra nya gelénaglar på mig själv, några förslag på hur de ska se ut?
 
milina.blogg.se

åh älskar sista bilden!

Tess

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Anita

Älskar den sista bilden!

Linnéa

Ja, jag tycker att den bilden & texten är sååå fin <3

Olivia Magnusson

Sånna kvällar är guld värt, hade en sådan kväll i torsdags och det behövs verkligen!

sv: åh tack :D
kramis♥

Svar: ja verkligen! :) :)
Julia

Neaem

Vilken fin bild på solnedgången! :)

Svar: tack ! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: