slide show

Muppets most wanted 2014

 
Sorry för att jag spammar er med en massa nagellacks/nagelbilder just nu men i fredags fick jag hem 5 st nagellack och jag vill ju visa upp alla innan jag börjar måla mina naglar med dom men de här två från OPI är de sista hehe. de här lacken kommer iallafall från deras muppets most wanted kollektion som släpptes nu i veckan, visst är de fina? vill ha de blåa från den kollektionen med.
Ida

Åååh vad snygga!

SAGA

SV: Åh tack!

- Jättefina nagellack förresten!:) Kram

dite

åh vilka fina nagellack, älskar det rosiga glittriga :D

Linnéa

Wow, wow, sååå snygga :) Kollade på dom i fredags <3

Emma Broberg

åh så fina, älskar glitternagellack! :D ha en bra söndag, kram. <3

Felicia Lindblom

sv: tack fina du, vilka fina nagellack älskar OPI :D

milina.blogg.se

så fina färger!

VERONICA - modeblogg

Åh grymma nagellack! Och sååå fina färger! :) Bra tips tjejen. Kramkram

Felicia

vill se på naaaaglarna!!

Svar: du ska få se sen :D
Julia

Matilda

Åh jag vill ha hela den kollektionen!
Sv: åh jaa, kram

Svar: jag med! :')
Julia

Tess

Grymt snygga! :) Kram

Nicole Dahl

älskade den glittriga :)

Nelly

Härliga färger ^^ Är lite nyfiken på hur många nagellack du har sammanlagt? :)

Svar: jaa vad kan det vara, 180-190 st kanske? haha!
Julia

Linda

snygga färger.

Hanna

Vad snyggt det glittriga lacket är! :)

SARA

Åh va fina :)

Elina

Åh vad fina!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: