slide show

Mina converse

 
Jag älskar converse, har dom ni ser på bilderna+ett par svarta och ett till par vita som är för smutsiga för att visas upp hehe. jag tycker iallafall att converse är de snyggaste och skönaste skorna som finns (självklart finns de skor som är mycket bekvämare än converse men de är ju kanske inte alltid det snyggaste alternativet). vita converse är iallafall mina all time favorites, det blir aldrig fel liksom.
Isabelle

Sv: Tack så mycket!

Johanna

Jag älskar också converse, så enkla och snygga! Kram

OLIVIA

Snygga, älskar vita converse. Dock har jag minskat att gå i converse då jag går mycket mellan skolan o bussen oså så måste ha mina nike free run på mig för att inte få så ont i fötterna :)

sv: åh jaa!!
kram♡

MALIN

jag tycker också om converse! så sköna och så snygga! äger själv också ett tre eller fyra par, fast bara vita, vinröda och svarta! :)

Linnea

Åhå, converse är kärlek <3

Nathalie Tegelstam

Snygga converse :) kram

Sara Ekman

Älskar Converse :)

Sofia

Nice :D

VERONICA - modeblogg

Vilka snyggingar! :) Jag rådiggar dem verkligen, nog för att jag älskar converse över lag men dessa var jättesnygga :) Ha en underbar dag fina du, kramar.

Celine

Har också ett par USA converse!

FrökenTV, bloggen om tv och film

har också en drös med sådana :D

Matilda

Åh vill ha alla dedär conversen!!
Sv: Åh ja! Älskarn :)

linah

haha ooj, jag äger inte ens ETT par

sara

älskar converse, vet inte hur många jag har just nu.. :P

Anita

Älskar också converse :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: