slide show

Roses & studs - steg-för-steg

Det var några som ville att jag skulle visa hur jag gör när jag målar mina naglar så jag ska försöka göra det lite oftare nu. dessa naglar gjorde jag igår och fotade även samtidigt som jag målade så hoppas ni gillar det!
 
 
 
 
 
nitarna är köpt på claires, (i paris) vet inte riktigt vart man kan köpa det här i sverige men jag ska leta lite för jag vill ha mer sånt, satte iallafall fast dom med genomskinligt nagellack. penseln är köpt på clas ohlson och prickarna är gjorda med tandpetare.
isabella

gud vad duktig du är!

♫♪ sandra

fint!

Linda

Grymt snyggt

Sara Ekman

Gud vad snyggt! :)

Olivia Magnusson

gud va fint!

sv: åh tack :D
kramis♥

Milina

Shit vad snyggt!

iisa

jättesnyggt blev det! ^^

sv; förlåt för sent svar men tack så jättemycket :)

vendela

sv: Ja okej vi får hoppas det funkar för mig med då! Guuud vad roligt! Hoppas du vill följa med på mitt äventyr i New York kram! :)

Tyra

sv; Ja jag går på en internationell skola här. Vitt är väldigt fint, och är även sugen på vinrött också det känns väldigt höstigt
Jättefina naglar!

Evelina

Oj vad snyggt!!

Lotta

Sv: Jaa, det är de bästa! :D och jättefina naglar, önskar att jag själv var lite mer "pysslig" och gjorde sånt =)

sara

Åh så fint! :)

Sara

Åh så snyggt! :D

caroline

Duktigt, riktigt fint :)

Cilla

SV: Tack så mycket!

As snygga & coola naglar! :)

Amanda [SPONTAN]

Superbra inlägg! :)

malin

asså du är ju så sjukt duktig!!

Alice

Jättefina naglar! :)
Hur har din dag varit?

Fanny

oj shit vilka fina naglar! vill också kunna göra sånt! ;)

Emelie

Så himla snyggt! :D

Natalie

Så himla snygga naglar!!

Johanna - A dream as model ♥

Wow vad fin och vad duktig du är :D

jonna

snygg!
Ja, det är verkligen roligt att få paket. hehe

ann-sofie

gud så snyggt!

Hanna

Snygga! Har följt din blogg ett tag nu och tycker alltid dina naglar blir så himla fina! :)

Luiza

jätte fin :)

Kaffehörnan

Shit vad snyggt. Du är proffs

anna

så kul att se steg för steg-bilder :)

Josephine

Måste testa! :) Kul med steg för steg :D

Sv; Tack så mycket :)

MOA ~ brunetten i homs

Sjukt snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: